Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve Türkiye’ye getirilen 3 vatandaşla ilgili önemli bir duyuru yaptı. Bakanlığın yaptığı açıklamada, “Uluslararası seyahat gemisinde yer alan son 3 vatandaşımız, ambulans uçak ile ülkemize ulaştırılmıştır. Bu kişilerin yakın takip ve izolasyon süreçleri başlatılmıştır. Daha önce ülkeye dönen 2 vatandaşımızda olduğu gibi, bu kişilerden de gerekli sağlık testleri için numuneler alınmıştır. Yapılan tetkiklerin sonuçları negatif çıkmıştır ve belirtilen süre boyunca karantinada kalacaklardır. Şu an itibarıyla, bu süreçte takip edilen 5 kişide herhangi bir klinik belirti veya semptom gözlemlenmemiştir.” ifadelerine yer verildi. Gelişmelerle ilgili daha fazla bilgi paylaşılacağı bildirildi.
Related Posts
Son dakika! Kuzey Marmara Otoyolu’nda feci kaza: 1’i bebek 3 kişi hayatını kaybetti
- Ece Yılmaz
- 13 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
AK Parti Merkez Karar ve Yönetim Kurulu Toplantısı Gerçekleşti
- Ece Yılmaz
- 20 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
Campi Flegrei Yanardağı’nın Dönüşüm Süreci: 2030-2034 Arası Kritik Dönem
- Ece Yılmaz
- 22 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0